DADES DE LA FORMACIÓ EN LINKEDIN :
Nombre del curs: G158/2020Seu: Barcelona Àrea: ALTRES ACTIVITATS FORMATIVES (LINKEDIN)
PROGRAMA DEL TALLER SOBRE LINKEDIN
DATA: 10 de setembre de 2020.
HORARI: de 9.30 a 12.30 h.
PREU DE COL·LEGIATS: 135 €
PREU DE NO COL·LEGIATS: 175 €
PROFESSOR:
Sr. Àlex López, director de Sartia. Actualment forma part del Top 20 Mundial Influencers Social Selling. Té presència en xarxes socials des del 2008, creant i gestionant continguts en dos comunitats LinkedIn (Retail Meeting Point i Compensació i Beneficis), amb més de 28.000 professionals. Creador del 1r i 2n Congrés On-line per al sector retail. Formador de xarxes socials en universitats i escoles de negocis, així com per a empreses. Assessor en Personal Branding per a directius d’empreses.
OBJECTIUS:
Ens enfrontem a un nou perfil de client “digital” que en més del 80% dels casos inicia el seu procés de compra a Internet, socialment connectat a través de múltiples dispositius i que interactua en temps real. L’objectiu del Taller és donar a conèixer als assistents com funciona LinkedIn per generar connexions de qualitat, investigant, construint relacions, sent rellevants, oferint beneficis i, finalment, obtenint l’interès per a la nostra empresa.
METODOLOGIA:
Metodologia:
És imprescindible l’assistència amb PC. És important que es:
– vingui amb portàtils, no ipads o mòbils.
– tingui un perfil creat en LinkedIn.
Es tracta d’un taller molt pràctic i personalitzat.
PROGRAMA:
- 1.- Conèixer com actua el nou client digital.
- 2.- Millora de la marca professional a LinkedIn.
- 3.- Millora de les pàgines d’empresa a LinkedIn.
- 4.- Com fer networking i contactar amb futurs clients.
- 5.- Gestió de contactes LinkedIn.
- 6.- Eines de seguiment 2.0 de clients i competencia.
- 7.- Què fer i no a LinkedIn.
- 8.- La importància d’oferir contingut de valor.
- 9.- Com treure-li partit a l’apartat universitats.
- 10.- Com mesurar el resultat de les nostres accions.
Formació presencial. Tanmateix, en supòsits excepcionals que impedeixin el normal funcionament de la formació, en aquest format inicialment programada, el Col·legi es reserva el dret d’adaptar aquesta activitat a un entorn virtual: no presencial. És a dir, que es realitzarà la formació de forma remota gràcies a l’ús de les noves tecnologies, amb l’objectiu de garantir, en la mesura del possible, l’aprenentatge de l’alumnat en aquestes circumstàncies.
INSCRIURE’S
TAMBÉ ET POT INTERESSAR …

El llibre apropa al lector a el social selling amb una visió molt pràctica i divulgativa. Segons paraules de l’autor mateix: En el llibre no he intentat explicar als venedors com vendre, només faltaria. Molts dels professionals amb els que comparteixo sessions tenen molta més experiència que jo i ja estan curtits en mil batalles. El que he intentat transmetre és com utilitzar les xarxes socials professionals i presentar diferents eines a l’abast per millorar parts de el procés de vendes tenint en compte a el nou client digital.